De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

marți, 7 august 2012

Premiu de la Ama

Lumeeee lumeeeeeee! Am marea onoare să ... mă laud :P și să vă prezint două doamne de excepție!

Dar să vă spun pe scurt povestea.

Doamna numărul 1 se numește Ana Maria Nicolae, adică Ama. În bucătărie. Care reușește din decembrie 2011 să susțină acest proiect foarte foarte frumos.
Am avut privilegiul să particip de la prima etapă. Și apoi la fiecare dintre următoarele :).

Iar cu postarea din luna Iunie am câștigat un premiu. Un premiu care îmi face cinste și pentru care mulțumesc tuturor celor care au votat realizarea mea.


Acum intră în scenă a doua doamnă: cea care a decis să „sponsorizeze” frumosul concurs al Amei. Ea a realizat premiul pe care l-am primit. Se numește Anna și mai multe despre ce face ea găsiți pe czuky bijuu.

Vă mulțumesc tuturor!

2 comentarii:

strumfa bucatareste spunea...

frumos premiu, sa-l porti cu placere, sa ne arati cum la ce il accesorizezi ;)

Irina spunea...

Mulțumesc!


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.