De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

miercuri, 15 iulie 2009

Maioneză clasică rapidă


Uuuuffff! Una din marile încercări pentru mine: maioneza. Dar mi-a reușiiiiit!

Am folosit:
  • 1 ou
  • 300 ml ulei
  • 1 linguriță cu vârf cu muștar
  • 1 lingură zeamă de lămâie
  • sare
Am scos toate ingredientele de dimineață pe masă. Oul - întreg, restul ingredientelor le-am pus într-un vas înalt.
La prânz, când ne-am întors de la plimbare, am spart și oul în același vas. Am apucat cu vrednicie blenderul vertical, l-am introdus până la fund capturând oul în cupa lui și i-am dat drumul. În câteva secunde, pe fundul vasului s-a format maioneză. Am început să ridic încet, având grijă să nu se oprească deloc zbârnâitoarea. Am încorporat tot uleiul. Am mai dat de câteva ori cu aparatul în sus și în jos și în toate părțile și gata.
A durat maxim 2 minute.
Și a ieșit o maioneză în care stă lingura dreaptă când o înfig.

Minunată idee, pe care am ”furat-o” de aici.

P.S. Am mai încercat o dată, cu ceva vreme în urmă sa fac maioneza așa. Am scris și aici. Dar atunci cred că am pus muștarul și lămâia scoase direct din frigider peste uleiul și oul la temperatura camerei. Nu pot povesti cum s-a tăiat. Am fost foarte dezamăgită, mai ales că această metodă de a face maioneza (împreună cu ideea de a face supele cremă mult mai ușor) a fost motivul pentru care mi-am achiziționat blenderul vertical.

Niciun comentariu:


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.