De la MAMA citire

De la MAMA citire:

"Dacă încerci, ai două şanse. Dacă nu, nu ai niciuna."

Căutați pe acest blog

sâmbătă, 2 martie 2013

Fursecuri rapide

A mai venit o primăvară!
Pe care am decis împreună cu Natalia că trebuie să o întâmpinăm într-un mod original :). Cu mărțișoare comestibile!

Așadar pe 28 februarie seara ne-am pus pe treabă.

Aluatul:
  • 250 gr margarină (la temperatura camerei)
  • 350 gr făină
  • 150 zahăr
  • 2 gălbenușuri
  • 1 plic praf de copt
  • coaja de la o lămâie
  • un praf de sare

Am frământat bine toate ingredientele.

Am întins foaie de jumătate de centimetru și ne-am pus pe treabă, noi fetele :).



Având planșeta minunată de silicon de care nimic nu se lipește nu am folosit nici făină, nici ulei pentru a întinde foaia. Altfel ar fi fost utilă niște făină ...

Pe foaie de copt 


în tavă în cuptorul preîncălzit la 170 de grade. Pentru 20 - 25 de minute.


Apoi pe grătar la răcit.

Din albușurile de la aluat am făcut royal ice. Am colorat jumătate din cantitate cu roșu (am vrut eu ... nu a fost chip să iasă roșu, doar roz :).

Am ornat după inspirația de la ora 23 :)).


O primăvară minunată tutror!

2 comentarii:

Mimmi spunea...

Ce faine ti-au iesit !

Irina spunea...

Mulțumesc, Mimmi! Ne-am și distrat rău făcându-le. Mai ales că principala mea preocupare a fost să îmi conving harnica prințesă să nu facem doar reni și clopoței :).


OFF Topic - interesant

Fobii din comunism

Neaşteptat

Revoluţia produselor ecologice

Vreţi să ştiţi cam ce se fură în România în fiecare zi? Încercaţi aici.